Sinem2448 Kızlar 23+4 günlük hamileyim rahme giden damarlarda drenç görüldü o yüzden sürekli tansiyon takip ediyorum preeklampsi ihtimaline karşı ama nabzım hep yüksek 128 i bile görmüşlüğüm var bu haftalarda normal mi bu kadar yüksek olması bilginiz var mı
Mervesude01 Sinem2448 normal olabiliyor ben saglikciyim bazen benimde o kadar yukselirdi eğer rahatsızlık duyuyorsan panikliyorsan ve ciddi derecede rahatsızlık duyuyorsan bir doktora git
bebegimizibekliyoruz1 Sinem2448 aynı durumdayım 12.haftamdan beri preeklampsi riskim var sağ arterde direnç çıkmıştı ve idrarda eser miktarda protein vardı 12den beri coraspin kullanıyorum kan sulandırılması için 22 de detaylıda hala geçmemişti direnç ama bebeğim haftasıyla uyumluydu ben de sürekli tansiyon kontrolü yapıyorum özellikle 20 den sonra nabzım hep 110 120 arası çıkıyor yarın kontrolüm şeker yüklemesiyle birlikte yarın sorucam ben de doktoruma ama hamilelikte 100 üstü normal sayıldığını biliyorum Ben de 26+6 yım
minnakkuzumm Sinem2448 bende 14 haftalık gebeyim şuan nabzim 110 sürekli 100 üstü doktor normalin yüzde 20si fazla aticak ki bebegine kan pompalansin dedi ama benim hep böyle
Sinem2448 Mervesude01 çok saol Mervesude01 çok saol canım pazartesiye randevum var iki gündür 120 leri görünce bi kafama takıldı dediğin gibi gittiğimde yine detaylıca sorarım burda böyle kadınların birbirine destek vermesi ne kadar güzel mesajlarınız bile içimi rahatlattı teşekkür ederim ☺️
Mervesude01 Sinem2448 rica ederim canım benim ne demek sen takılma üzülme gittiğinde sor benim ilk hamileliğimde de öyle çıkardı ordan biliyorum kuzum için rahat olsun yani 😘
Mervesude01 Sinem2448 aynen öyle bu uygulamayı çok seviyorum ya o kadar güzel ki gönüller bir olsun 😘