2 aylık kızım var bugun aşısı vardı yaptım ondan mı oldu nedir demin iki kere üst üste kustu, seller, sullar gibi sizce neyden olmalı?? 😢Lütfen tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi? Şu an çok kötüyüm çok ağlıyorum. Eşim de gececi tekim kafayı yemek üzereyim çok korkuyorum 😔 😔