Ah Kızlaar canım kızlar haftaya salı sezeryan doğumum olacak, sondadan korkuyorum normal doğumdan korktuğum için sezeryanı tercih ettim🤦🏻♀️ ameliyat değil sonda korkutuyor, doktorum uyuşturmadan takmayı önerdi doğru olan oymuş, oyy ben nedem nasıl edemm, başım alıp neree gideem😁