Deletedmom_85 Reglinize kaç gün kala test yaptınız? Erken gebelik testi olanı mı tercih ettiniz kaset testlerden mi yapıp pozitif gördünüz ve adetten kaç gün önceydi?
Duy_gu Deletedmom_85 ben test yapdım hep adete yakın ama adet yakın olduğu için testler yanılabiliyormus 1 hafta öncesinde erken test yanıt verebiliyormus ama en iyisi adet gecikmeden Bi kaç gün sonrası kan vermek öyle yapdım ben
Aytajkhadir Deletedmom_85 10 gun reglme vardi.Ilk gebelikdi korunuyordm.Ama kismet)Meraktdan yaptm kipkirmzj cikti🤣
Zeyyyn Deletedmom_85 6 gün kala erken gebelik testi adetim geçince normal test 4 günde kan testi verdim çıktıydı
Deletedmom_85 Duy_gu regle 10 gün varken öğrenen bile varmış çok şaşırmıştım duyunca o yüzden bilgisi olan varsa diye sormak istedim. Adet gecikmeyi bekleyemem gibi geliyor 🤦
Deletedmom_85 buglemmm-11 herhalde ben adet gecikmesini bekleyemem gibi geliyor siz iyi sabretmişsiniz. Hayırlı olsun bu arada rabbim bağışlasın 😇
Deletedmom_85 Aytajkhadir tam diğer arkadaşa ddim ki on gün varken öğrenen bile varmış siz de on gün yazdınız on gün varken nasıl mümkün anlayamadım 😇🤷 erken gebelik testi ile mi öğrendiniz ya yanlışsa daha reglime çok var diye düşünmediniz mi 😬
Duy_gu Deletedmom_85 neden bekleniyorsun canım yani şuan gitsen geç döllenme var sa bile gebelik yok derlerse daha üzülürsün
Gulcingezer Deletedmom_85 bn tumurtlamadan snra 10. Gun ogrenmistim 3 haftalikti ogrendigimde incecik bir cizgiyle
ingene Deletedmom_85 10 gün önceden ögrenenler erken yumrtlamış olanlar ben çatlamanın 9.günü erken gebelik yaptım silik çizgi cıktı
Semaemre28 Regle 1 hafta kala yaptım normal kaset test onda çift çizgi çıktı. Ertesi gün de erken gebelik testi alıp yaptım onda da çift çizgi çıktı
Deletedmom_85 Semaemre28 maşallah çok sevindim sizlerin adına. Rabbim bizlere de nasip eder inşallah bende 6-7 gün kala Bi deniyim olmadı 😇 umut oldunuz
Aytajkhadir Aytajkhadir regl agrdsi asiri uyku kokuya karsi hasastim.Korka korka yaptm kipkirmzi oldum.Korunuyordm cunku ilk gebellgm 3 aylgnda kalbi durdu korku vardi hamile kalmak korkusu
Deletedmom_85 Aytajkhadir hayırlı olsun rabbim bağışlasın. Çok şaşırıyorum 10 gün kala diye duyunca çünkü adet gecikmesi 1 hafta olduktan sonra net sonuç çıkar diyorlar sizin ki baya erken sonuç vermiş. Bireysel farklılık demek ki. Peki belirtileriniz var mıydı? İlk haftalarda yumurtlama sonrası
Deletedmom_85 Duy_gu yani şöyle ki herhalde erken gebelik testi yaparım çıkar gibime geliyor. Baksanıza arkadaşın 10 gün varken çıkmış. İmkansız değil gibi gözüküyor ama sizde haklısınız geç döllenme olursa daha cok üzülür insan yok diye
Mervesude01 Duy_gu bana geç döllenme olabilir dedi bugün doktor çok üzüldüm göremedi erken gittim diyeee
Duy_gu Deletedmom_85 yani canım ben test yapa yapa hep negatif olunca üzülüyordum yaşadım ondan biliurom
Deletedmom_85 Zeyyyn maşallah Allah bağışlasın. O güzel haberleri almak bizlere de nasip olur inşallah isteyen herkese😊 belirtileriniz var mıydı peki yumurtlama sonrası ilk haftalarda?
deletedmom27371 Deletedmom_85 reglime 3 gün kala yaptım silik çıktı ama görünüyordu kan verdim kanda da çıktı çok şükür. Kaset test yaptım ondan sonra erken gebelik testi yaptım onda biraz daha silik çıkmıştı
Deletedmom_85 deletedmom27371 sanki 3-5 gün kala yapmak en azından daha yüksek ihtimal gibi. Hayırlı olsun bu arada rabbim bağışlasın 😊 belirtileriniz var mıydı peki?
Aytajkhadir Aytajkhadir ilk gebelgmi 12 gun vardi reglme oyrendim 😁nasil oluyor bilmyorum cok cabuk hamiw oluyorm.Cok wukur Allah olmayanlara versn sag elim olmayanlara.Amin
Deletedmom_85 Aytajkhadir şefaatçi olur inşallah yavrunuz sizlere. Geçmiş olsun benimde göğüs ucuna dokununca çok hafif Bi acı hissediyorum ama ümitlenmek istemiyorum 🤷
Zeyyyn Deletedmom_85 sadece yerleşme kanaması oldu çok az ordan anlamıştım hayatımda ilk defa gebelik testine gerek duydum önceden ümitsizdim almamıştım hiç başka bir hissiyat geldi böyle 😊😊 Rabbim isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın 🙏🌸
Deletedmom_85 Aytajkhadir maşallah sizin adınıza çok sevindim. Siz gerçekten baya erken öğreniyorsunuz sabırsız insanlar için güzel bir sey bu durum😬 beklemek yoruyor insanı
Deletedmom_85 Mervesude01 inşallah gönlünüze göre versin rabbim. Bende bu ay umut ediyorum 10 gün falan var benimde ama bakalım günler geçmiyor maalesef 🤷
Suzannaz Deletedmom_85 kaset test yaptım adetten 4 gün önce ve 2 gün önce ikisinde de çok silik şekilde pozitif gördüm
Deletedmom_85 Suzannaz rabbim bağışlasın. İnşallah bizlere de nasip olur genelde 1 hafta varken regle geç döllenme yoksa cıkıyor herhalde pozitif bu kanıya vardım 😇