Olcay_1352 Merhaba gebelikte güneş koruyucu olarak neler kullanıyorsunuz solante tele-rubor tindet kullanıyorum fakat solante pregna varmış gebelere özel acaba çok farkı oluyormu deneyen varmı yada zararı olurmu
Ozzz14 Olcay_1352 doktorum solente pregna yı önerdi bütün yaz onu kullandım hem vücuduma hem yüzüme memnun kaldım zaten hamilelere özel üretilmiş
Firdevss167 Olcay_1352 benim güzellik salonum var her an güneş kremi sürerim sürmeliyiz de sadece iki marka güneş kremi kullandım 😍
Ozlemfde Olcay_1352 gebelere özel olmasına gerek yok bence 50 spf olmasına özen gösterin, ben missha ürünü kullanıyorum pembe kapaklı olanı. Hem hafiften beyazlık da veriyor tene, çok daha canlı duruyor tenim çok hoşuma gidiyor. Mayıstan beri kullanıyorum gayet korudu cildimi.
Zeytinlimon Olcay_1352 bn kullanıyorum pregna çok öneriliyor diye aldım daha öncede pigmenta olanı kullanıyordum memnunum.👍🏻
Olcay_1352 Firdevss167 Bende yaz kış hep kullanıyorum eczaneye sordum ikisi arasındaki farkı bence elindekini kullanabilirsin bi zararı olmaz dedi ☺️
Olcay_1352 Ozlemfde bende solante tele-rubor tindet kullanıyorum normalde bb krem gibi hafifi kapatıcı özelliği var doktorm pregna önerince tereddüt ettim
Firdevss167 Olcay_1352 ben bir bunu birde gebeler için olan özel güneş kremini kullanmıştım. Yaz kız kullanıyorum küçüklüğümden beri kullanıyorum güneş kremi çok önemli 😍
Ozlemfde Olcay_1352 bana doktorum 50 faktör güneş kremi kullan dedi. Gebelikte hassasiyet artıyor ya belki gebelere özel olan biraz daha iyidir. Yani ben 6 aydır kullanıyorum, leke yapmayınca devam ettim leke yapsaydı değiştirecektim
begonvilko Ben hiç hamileler için özel güneş kremi falan düşünmedim, evdeki kremleri kullanıyorum. Avene, Vichy markalı. Sadece 50spf olmasına dikkat ettim. Bir şey olmaz herhalde 🤦🏼♀️