Gulsen4224 1anne1gebe Balım daha minik 10 hafta üstüne. bakıyorum ben şimdi anlayamayız büyüsün bakalım inşallah ☺️🥰
bebekomm @Gulsen4224 https://www.hizliresim.com/fxp442z https://www.hizliresim.com/267hxrm https://www.hizliresim.com/7pghp6n bana da bakabilir Misiniz rica etsem
S-e3506 ucbebe_annesi34 benimde kızım var tabi hakkımda hayırlı hangisi ise onu nasip etsin kalbimden geçen erkek veren Rabbım 😀
Eylul2797_ Bir_abla aynn doktorum da öyle dedi hayırlısı olsun ins kızımda var oglumda tesekkürler cevabınız icin🥰