Oznurcakir Bende haziranda tedaviye başladım yumurtalar fln toplandı temmuzda rahim dinlendirme sürecine girdim Eylülde olduğum adet süreciyle tekrar başladım ilaçlara vs yarında transfer inşallah 🤲🏻 Rabbim emeklerimizin karşılığını tez zamanda isteyen herkese nasip etsin ♥️