erkekannesi25 ayrintilida çıkmıştı çift taraflı direnç. 26.haftada tansiyon sorunu başladı günde 3 kez alfamet basladik. 30haftada ilaca rağmen tansiyon 16 lara çıktı 10 gün hastanede yattım. Ciğer geliştirici iğne vurdular. Şuan taburcu oldum ama gün aşırı kontrole gidiyorum tansiyon 14 9 geçerse hemen sezeryanla alacaklar şimdilik 34.haftayi bekliyoruz inşallah daha yükselmez bakalım. Bu arada bu süreçte bebeğimde kilo almiyor 1ayda sadece 170 gram aldı. Tuzu tamamen kesin ve sürekli ölçün 14.9 u geçmesi tehlikeli