DerinMavii bende gebeliğimin ilk başlarında düşük riskim olduğu için ayağa kalkmam yasakdı wc harici. Tam düşük tehlikem geçti birazcık ayaklanmıştım ki erken doğum riskim başladı. 8 haftadır sürekli yatıyorum oturmam bile yasak. Hergün bebeğime kavuşacapım günü hayal ederek kendimi teselli etmeye çalışıyorum ama kimi zamanda oturup ağlıyorum.