Dilekcnkn Cicek95 Bence lazım olduğunda alınmalı diye düşünüyorum yani belki sütün hiç olmayacak veya emzirdiğin için gerek duymayacaksın ama çalışan bir bayansan lazım olabilir .
Msltms Cicek95 ben almamıştım ve pişman olmustum keske ilk başta alsaymışım diyorum şu an bebeğim 8 buçuk aylık 😅