mrvkaaya evet Dr vajinal USG ye karşıyım dedi zarar vermek istemem dedi rahimde görülen bir şey yok dedi normalde değerim 2 hafta gecikmesine rağmen 207 idi 4 gün sonra 1500 civarı olmuş ama yine de görülmedi sağlık olsun ekmeği varsa gelir zaten bilemedim adet düzensizliği var bende acaba geç döllenme felan mi oldu da ben yanlış hesapladım bilemedim 🤷🤷 Dr larin demesi rahime düşmemiş diyor ama benim 2 hafta gecikmem var 😭😭 bir kürtajım var bunu da kaybederim diye endişeliyim açıkçası kısmet 🤲