Serap_35 Bende bir düşük yaptım. 2020 Mayısta kürtaj oldum.. 6 ay kadar bekledik tekrar denedik ve hamile kaldım, onda da kimyasal gebelik yaşadım. Doktoruma danıştım 2 ay bekle istersen dedi ama ben internetten araştırdığımda kimyasal gebelik sonrası beklemeyip hemen hamile kalan ve sağlıklı gebelik yaşayan bi çok insan olduğunu gördüm ve beklemedik o ay tekrar hamile kaldım. Doktorumla konuştuk genetik test yaptırmak isteyip istemediğimi sordu. İstersen bekleyelim bu hamileliğinde herşey yolunda gidebilirde, ama 1 düşük ve 1 kimyasal gebeliğin var genetik test yapalım dedi. Bende beklemedim yaptırmak istedim. Ve kan pıhtılaşmam varmış meğerse. Annemden ve babamdan genetik olarak bana da geçmiş. Bu hamileliğimde başından beri Hibor iğne kullanıyorum bende. Ve son günlerimdeyim. 40+1 🐣 bence sizde ilişkiye girmeyi ve aynı zamanda iğne kullanmayı bırakmayın. 💗 Herşey gönlünüzce olsun. Hem olumluyu çağırın hayatınıza ve Rabbinize şükredin. Ben hep öyle yaptım. Sizinle aynı şeyleri yaşamışız sizi çok iyi anlıyorum.. Dualarım sizinle. Kendinizi üzmeyin lütfen. Herşey çok güzel olacak. Hayırlı zamanda…. Sizde bize dua edin olur mu 🙏🏻