Normalde 37+4 de başladı bizim maceramız gece bir anda suyum geldi neye uğradığımı şaşırdım tabi ama çok sakindim bavulumuzu vs alıp direk hastanenin yolunu tuttuk yatışım yapıldı vs asıl macere işte ondan sonra başladı 1 cm açıklıkla 1 gece bekledik ama ilerleme olmadı sonra sabaha karşı 4 cm açıklık oldu ama çok yavaş ilerliyordu sezeryana dönecektik ki bir anda açıklık 7 cm oldu ve aşırı yoğun sancılar çekmeye başladım çok kolay bi doğum yaptım vs demek çok isterdim ama malesef öyle olmadı 2 gün sürdü 2. Günün sonunda oğlum kucağımdaydı ama hem çok dikişim vardı hemde doğum sırasınsa ıkınmlarım yetmedi için bir kişi karnımın üstüne komple bastırdı ölüyorym sandım ama evlat çok darklı birşey kucağınıza alınca herşey geçiyor ☺️