Kızlar 14 haftaligiz ve yaklaşık 10 gündür ara sıra sürekli her yerim kaşınıyor ben de agdaya gitmiştim ondan oldu sandm ama fark ettim ki ağda yapmadığım yerler de kaşınıyor bazen kaşıntı geliyor 1 saat bırakmıyor beni normal mi?ya da hamilelikten mi bilmiyorum ilk hamileligimde yoktu böyle bişey