gaye-levent benim de gebeliğimin en başından itibaren düşük riskim vardı öncesinde de 2 tane erken dopumum var iki bebeğimde hayatta değiller. İlk duyduğumda ben de çok kötü olmuştum ağlamıştım. Doktorum bana stres sıkıntı üzüntü bunlar düşük yaptırır. Kesinlikle bunları yapmayacaksın kafanı dağıtacak birşeyler bul kendine demişti. Hatta eşime bu kızı hiçbirşekilde üzmeyeceksin o bu gelip ileri geri konuşmuycak konuşanları evine alma tellefonlarını açma dediğim şekilde istirahat et hiçbirşey olmaz çok nadir gebeliklerde düşük riski görmüyoruz artık demişti. Dediği gibi de bunlara çok dikkat ettim. Çok şükür 14 Haftamda düşük riskim geçti canım Bu dediklerime dikkat et inşallah birşey olmaz bebeğine kendini üzerek stres yaparsan bundan en çok bebeğin etkilenir. Hani biliyorum kolay birşey değil ama biz annelerin evlatlarımız için yapacağımız fedakarlıklarımız biraz daha erkenden başlıyor. İnşallah bu dönemi en güzel şekilde atlatıp feraha edersin canım Allah ım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. Kusura bakma çok uzun yazdım hakkını helal et.