Brsngl Herkese merhaba bilgisi olanlar yazarsa gerçekten çok mutlu olurum. Reglime 1 gün var dün test yaptım sonradan silik bir çizgi çıktı emin olamayınca başka markadan bugün yine yaptım tek çizgi vardı bekledim ama ikinci çizgi yoktu bir kaç saat sonra yine ikinci silik çizgi oldu. Ama daha önceki testlerde asla böyle bir şey olmadı. Hep 1 tane kesin çizgi vardı
esradgn123 Brsngl Testin üstünde on dakika sonra çıkan sonuç geçersizdir diye bir yazı vardı diye hatırlıyorum
Umutduru Brsngl benim de adetime 9 gün varken yani pazar günü test yaptım hayalet cizgi derler ya onu gördüm gibi oldu 1 saat kadar sonra da silik olarak cikmiş öyle kuruma cizgisi mi diye bugun su damlattim cizgi gitmedi duuryor adetime de 1 hafta var 2 gun sonra tekrardan test yapicam testler yaniltabiliyor bence adrtiniz 2 gun gecikirse en garantisi kan verin🙏🏻
Deryaasn Ben normal test yapmistim tek cizgi cikmisti birakmisim kenarda 2 3 saat sonra denk geldim baktim silik 2.cizgi var ama ilk 10 dk icinde cikmadigina eminim,hemen gidip erken gebelik testi aldim onda hemen silik cizgi cikmisti
Beyzanurecer Ben ne zaman beklettim o zaman silikleşiyordu ama ilk beş ya da on dakikada çıkmayan gerçekten doğru değil. Hee sonradan görüp hamile olan oluyor. Ama emin olun aslında onların çok yeni olduğu için ilk anda anca ışıkta görünebilecek şekilde çıkıyor onlar fark etmiyor. Sonra netleşince şans işte denk geliyor ondan sonra varsa zaten erken gebelik testinde çıkıyor ama bunu yaşayan nadir. Benim hep kuruma çizgisiydi. Ama ben hiç gebe olmadım. Tedavi ile hamileyim şuan.
designermom Geçen hafta basıma geldi hem normal test hem de erken gebelik testinde ikinci silik çizgim vardı ama kanda negatifti ve adet oldum testlere çok güvenip umutlanma yine de canım insallah hayırlı haberler alırsın