Biyo_logg Merhaba hanımlar ben ikinci çocuğuma hamileyim, ilk çocuktan farklı olarak bulantım sürekli devam ediyor ama afedersiniz çıkaramıyorum ilk gebelikte sürekli kusma vardı. Bunun farklılığı cinsiyete bağlımı yoksa mevsimselmidir ?
PIRIL Biyo_logg bende de aynıydı. İlkinde 20 hafta sabahları kustum, ikincisinde hep bulantım oldu çok kusmadım. İkisi de erkek 😅
Yzaman Biyo_logg ilk hamileliğim de sürekli yattım mide bulantısından annemin evinde kaldım 3 ay o kadar zordu şuan 2.ye hamileyim mide bulantım oldu ama hamilelik belirtisi gibiydi ikinci kızım gelecek inşallah 😁 cinsiyet belirtisi olsa benimkiler farklı olurdu herlde 🤣
sessiz_oyuncu Biyo_logg cinsiyetle alakası yok. İlk gebeliğimde ne bulantı ne kusma oldu. İkinci gebeliğim ilk 3 ay sürekli bulantı iştahsızlık kusma oldu. Ama ikisidr kız. İştahsızlık devam ediyor bu arada 🤣
Biyo_logg PIRIL bende kız istiyorum ama hiç kız gibi gelmiyor sadece bulantım farklı ama tüm aşermelerim aynı , rabbim hayırlısını versin İnşallah
Biyo_logg Yzaman sağlıkla kucağınıza alırsınız İnşallah 🥰 cinsiyet faktör değil demekki peki tiksindiğiniz yiyemediğiniz bişeyler oldu mu
Biyo_logg sessiz_oyuncu iştahsızlık çok kötü İnşallah çabuk atlatırsınız ☹️ Bende yiyemediğim zamanlar uyuyorum sürekli . Ayılamıyorum bi türlü
Yzaman Biyo_logg ilk hamileliğim de döner den tiksinmistim yemeyi bırakın bir dükkanın önünden bile zor geçiyordum kokusu bile yetiyordu ikincide şuanlik birşey yok 😊
sessiz_oyuncu Biyo_logg inşallah canım. Bazen bebeğimi besleyemiyorum diye dşünüyorum ama haftasıyla uyumlu çok şükür. Umarm daha iyi günlerimiz okur bu serüveni böyle tamamlamam. Prenses zamanlarına da gelirim hamileliğin 🤪
Biyo_logg Yzaman çok ilginçtir bende hamile olduğumu dönerden anlıyorum canım acaip bi şekilde et döner çekiyo 😀 ama sucuk ve çayı görsem bile midem bulanıyo 🤢
Biyo_logg sessiz_oyuncu İnşallah canım biran önce eski günlerimize kavuşuruz 😍bebişlerimize de iyi geceler