Ezgiii11 suyu nasıl içtiğinize bağlı bu. Mesela lıkır lıkır mı içiyorsunuz suyu mesela 500 ml tek seferde dikmek gibi. O şekilde içiyorsanız çok sık idrara çıkarsınız. Çünkü içtiğiniz su direk idrar olarak vücuttan atılır. Ama yudum yudum şeklinde içiyorsanız. İçtiğiniz su hücrelere gider. Direk idrar olarak vücuttan atılmaz. Bunuda gebe okulundaki ebemiz anlatmıştı. Hamilelikte su için diyoruz ama suyu nasıl içtiğiniz önemli diye. Direk idrar olan su istemeyiz hücre içerisine giden su isteriz sağlıklısı yudum yudum içmek felan diye. Aklımda kalmış aktarıyım istedim😇