Yarendilan28 Kızlar 17 haftalık ve 3.cu gebeligim olmasına rağmen hiç bi şekilde hissetmiyorum bebeğimi diğer çocuklarımı daha erken hissetmistim hissetmem için önerisi olan varmi dr gelişiminde sorun olmadığını dedi
sudamlasi Yarendilan28 zamanı gelince hissettirir kendini miniğin 👣 kuvvetsizdir belki tekmeleri inşallah hissedersin kısa zamanda
Caglasmsk Yarendilan28 yaa annesi belki vuruyordur ama sen hissetmiyosundurr telasa kapılma. Daha erken belkide bu bebisin biraz diger cocuklarindan degisik olabilir🙈 belki gec oynamak istiyodur küçük şey ❤️ oynar illa canim sıkma canını 😘
Yarendilan28 Caglasmsk oy saolun ya insan böyle şeyler duyunca biras rahatliyo napalim biraz daha bekliyecez artık 😍😘