elifkrsbn Burcukra bizde 39 olduk hala gelen giden yok 🙄 42 ye kadar kalırmıyım diye korkmuyor değilim normal doğum istiyosan eğer doktorlar 42 ye kadar bekletiyor gelmezse suni sancııı inşallah kendi sancımızla doğum yaparızda suniye gerek kalmaz
Bedihauslu Valla 42 haftayı bilmem ama galiba ben 36 +4 5 de doğuracağım çünkü bugün 4 5 seferdir belimden agri giriyor yokluyor yarım saate bir geliyor