Alerjisi olabilir mi intoleransi olabilir mi diye bir araştırabilirsiniz. Genellikle bebeklerin süt urunlerine hassasiyeti öyle oluyor 3 gün boyunca hiç süt peynir tereyağ tüketmeyin bir deneyebilirsiniz. Ben de olmuştu. 3 günün sonunda gazi onu rahatsız etmeyecek seviyey inmişti saat 19dan 00 a kadar ağlamaktan durmuyordu.