Sevdaoz Nidicard kullanan varmı erken doğumu ertelemek için . Kalp carpintisi yuksek nabiz yaptı bende tansiyonum yerlerde kullananlarda böyle bir sorun oldumu ?
DerinMavii Sevdaoz evet ben doktora söyledim adalat yazdı o bisey yapmadı ağır ilaç bunlar normal yani
UmayGul Sevdaoz Bende bayginlik yapti gozlerim istemsizce kapaniyordu ayaklarimin alti gogusumun ustu basim komple yaniyordu ilacim bitti bugun halen devam ediyor yan etkiler tansiyonum dusmesin diyede surekli atistiriyordum yarin belki yeniden yazarlar bilmiyorum
Sevdaoz Sinemokcu Tessekur ederim sanada geçmiş oldun çok dokundu bana daha dün bir bugün iki nabzın çok yüksek sende de oldumu 120 lerde geziyor korkuyorum kalp krizinden
Nergis0 Sevdaoz aynı şekilde nabız, baş ağrısı, tansiyon düşüklüğü yaptı bende de. Doktorum her bünye kaldırmayabilir dedi adalat yazdı günde 2 kez o bu kadar etkilemedi 😊
Sevdaoz Nergis0 benimki başka ilaç yok bunu kullanicaksin korkma birşey olmaz dedi bende devam ediyorum kaç haftamınsınız yani erken doğum tehlikesi kancı haftada basladi
Nergis0 Sevdaoz 31. Haftada kullanmaya başladım önce günde 4 kez sonra 3 şimdi 35 haftadayim bırak kullanmayı dedi bugün.
Sevdaoz UmayGul benimde 4gun oldu vucudum yeni yeni alışmaya başladı çok etkilendim tansiyon nabiz baş agrisi
Papatya-Kokusu Sevdaoz 33 haftalık doğurdum böyle bir hap duymadım belki sizin doktor size göre vermiştir ne için riskiniz var rahim ağzımı
Sevdaoz Papatya-Kokusu doktora gittim sancim vardı nts baglandım nts de sancı çıktı alttan muayne oldum 2 santim açıklık olduğu söylendi bu yüzden kullanıyorum ilacı 35+2 gunluk hamileyim ciğer geliştirici vuruldum sonra bu ilacı verdiler eve gönderildim
UmayGul Sevdaoz Gercekten yan etkisi bol bir ilac erken dogum olmasin diye katlaniyoruz iste ekstra basimda donuyor az az ama napalim bebisler icin
Papatya-Kokusu Sevdaoz haftanız gayet güzel tabikii ne kadar içerde kalırsa o kadar iyi ama doğurursanızda küvezde bile kalmayabilir dert etmeyin muhtemelen sancıları durdurmak ve açıklığın artmasını önlemem için vermişlerdir 😊
Sevdaoz Papatya-Kokusu yinede erken işte dediğin gibi ne kadar içerde kalırsa o kadar iyi bakalım ne kadar zaman kullanacağız
Sevdaoz UmayGul vücudun alışır seninde inşallah rahat edersin gerçekten çok etkili bir ilaç ama el mahkum bebeğimiz canımızdan onemli
Sevdaoz Papatya-Kokusu inşallah bu hafta kullanır keserim ilacı beebgim gelmesini beklerim ya dua edin benim icin😊