Melahatmomm Kızlar 38 haftalığım 1 haftadır kaşınıyordum gebelik kolestazı olduğunu öğrendik normal doğum olacak 2. Gebeliğim ama sezeryan olacak yarın dua edin benim için de kolayca atlatayım😔
aysenunur Melahatmomm testinin mi yüksek cıkdı Acaba bende 38 e gircem acayip kaşınıyo vücudu karnım dökdü de ama testte bişey cıkmadı
Birtanemm Melahatmomm 🥺🥺bende acayip kaşiniyorum kollar bacak sırt hiç geçmiyor haftaya sorim doktora bu durumu meğer ciddiye alıncak bir kaşıntıymış ilk defa duyuyorum rabbim yardımcın olsun canım🤲🤲 bende 33 haftalığım 😔inşllah bir sorun çıkmaz
Ada-7 Her şey güzel geçecek ve bebeğini sağlıcakla kucağına alacaksın 🌟 Kendine güzel telkinler ver yarın bebeğine kavuşacaksın çok heyecanlı olmalı 🤗
aysenunur Melahatmomm gebelik kolaztazından şüpheleniyorum demişdim acilde kan aldılar sonra k.çiğer enzimler iyi dedi ama acayip kaşınıyo karnım hiç durduramıyorum ya catlaması umurumda olmuyo 😕
Melahatmomm aysenunur Benim de önce güzeldi her şey kaşınmalarım başladı durmayınca 1 hafta sonra tekrar yapıldı testler aşırı yükselmiş hemen alınması gerekti bebeğimin
Melahatmomm aysenunur Ama el ve ayaklarda daha çok oluyormuş kaşıntı benim öyleydi belki sizin kilo almaktan çatlak oluşumundandır
Mminikmucizemmm Melahatmomm bende iki hagtadır felaket kaşınıyorum sırtım bacaklarım kollarım deli gibi kaşınıyor acaba kolestaz olabilir mi ellerim ayaklarım kaşınmıyor
Melahatmomm Mminikmucizemmm Gemellikle eller ve ayaklar kaşınırmış tabi siz en kısa zamanda bi kan tahlili verin doktorunuzla görüşün