gunesveguney Gizemeris 32+2 de 2 kilo 48 cm dik başka gitmedim kontrole 34+0 olcaz yarın 😍 haftaya gidicem kontrole bel kaşık çatı ağrılarım dışında sıkıntım yok şükür heyecanlanıyorum zaman geçtikçe 😍
Dmndmn Gizemeris 33+5 💙 2400 gr,48 cm 🧿 Bugün nst’de sancılarım çıktı maalesef,şu an hastanede tedbir amaçlı tedavi uyguladılar 1 gün yatacağız.Güzel bi sonuçla yarın taburcu olurum inşallah 🙏
Busy Gizemeris 34+6 2.900 olduk 🐣 çok şükür Bebiş iyi ama ben fena ağırlaştım 😐 yuvarlanıyorum artık ordan oraya 😂
4subat88 Bende bugün gittim 33+5 2600 gr 47 cm olmus baş aşağıda dönmüş çok şükür simdilk herşey yolunda sagsalim gelsin herkesin bebişi insallahh 🥰
Tugce-ylds Gizemeris cumartesi kontrolümüz bizimde 35 haftalık olucak tam heyecanla bekliyorum kaç kilo olduğunu 🌸