MMeervee dogru diyorsun canim sayesinde okadar bilirkişi olduk ki bazı konularda 😇 özele gidiyorum ben orda ikiliyi yaptırdım, uclu ve Dörtlü daha pahalı olduğu için devlette yer bulursam giderim bulamazsam gitmem dedim çünkü ayrıntıları dört gözle bekliyorum 😊