Selam herkese, 37 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim ve doktor çatı muayenesi (alttan muayene)yaptı. O an bişey farketmemiştim lakin eve geldiğimde kanamam olduğunu gördüm kırmızı değil ama pembe renginde lekelenme şeklinde bu normal mi? Sabah muayene oldum şuan hala azar azar devam ediyor lekelenmem ama ağrım sancım yok, ne yapmalıyım acile gitmeli miyim???