Rumif amin inşallah hayırlı sonuçlar alırsın birde bebeğin hareketi olsa bile çok düzensiz oluyo o haftalar 3-4 gün hareket etmese de normal karşılanıyo😌Bende bugün amniyosentez sonucu alcam sende dua et bana çok korkuyorum Allah hayırlısını versin 🙏🏻