bastille kızlar merhaba, aralıkta bi oğlumuz olacak kısmetse. ilk 2 ay içinde sünnetini yaptırmak istiyoruz. tecrübeli annelerin tavsiyesine açığım. sizce hangi yöntem daha iyi? doktor tavsiyelerinizi de yazabilirsiniz. teşekkürler şimdiden 🥰
Sakileyt bastille ben ilk oğlumu cerrahi yaptırdım bence daha iyi klamp iyi araştır iyi değil diye okumuştum