Konu başlığından anlaşılacağı üzere ilk gebeliğim. Bir aksilik olmazsa normal doğum olacak. Merak ettiğim şey, uzun zamandır pubis kemiği ağrısı çekiyorum. Arada bir bebeğin başının olduğu rahim ağzıma bıçak saplanması gibi acı giriyor iç kısma yani. Normal doğum sırasında kasıklarda ağrı oluyor, doğum sancıları da karnın üstünden ve belden vuruyor diyorlar ama merak ediyorum nasıl bir ağrı olduğunu. Böyle bıçak saplanması gibi kesilme gibi acılar oluyor mu, pubis ağrısı doğum esnasında da oluyor mu? Tecrübeliler biraz normal doğumun ağrısını tarif etse benim gibi merakı olanların merakları bi gitse ☺️