Arkadaşlar 33 haftalık hamileyim ilki sezeryan oldu, Buda sezeryan olacak sancı nasıl bişey bilmiyorum ama sabahtandır kasıklarıma tekme yiyiyorum gibi . Sancı mı değilmi bilmiyorum karnımıda çok aşağıda hissediyorum acaba bebeğin tekmelerimi ama çok fena atıyor.🤷♀️