deno1 o haftalarda insan çok daha korkuyor ve psikolojik olarak kendimizi çok dinliyoruz birşeylere oyalamaya çalış çok iyi anlıyorum seni hergun bir yerim ağrır gibi hissediyordum doktara gidiyordum doktor birşeyin yok deyince bütün ağrıların geciyordu doktoruna göründün değil mi