Hilallllllll Ben suan 15 haftalik hamileyim bu arada 2. Gebeliğim ilkimi 18 . Haftada hissetmistim siz kacinci haftanizda hissettiniz ? ❤️❤️
Yalcnnaysgll Hilallllllll bende 15. Haftada hissettim canım benimde 2. Gebeliğim ilki 18 di benimde aynı duyguyu yaşamışız😀
Balliko Hilallllllll bende canım hissediyorum. 2. Gebelıgım 14.haftadan itibaren hissediyorum pır pır değil pıt pıt da değil 😅kayıyo toplanıyor cinsiyetle alakalı mi bilemem çok aktıf kızım böyle değildi
Ada-7 İlk hamileliğim 16. haftadayız hissetme olasılığım çok düşük ama bazen karnımın belli bi yerinde küçük baloncuk patlar gibi his oluyor 🎈
Hilallllllll Ada-7 baloncuk patlama gibi degil daha farkli o bagirsak harrketleri oluyor genelde canım ina en kisa sürede hissedersin sende ♥️
Yagmursogutlu Kızlar 6. Haftadayım yumurtalıkla rahimde resmen bir oynuyor gibi oluyor sizde nedendir bu kasılmamı yoksa başka birşey mi sizce
miranbeyinmothersi Hilallllllll 18+2 ilk gebeliğim ama hissetmedim. Hamilelik basından beri kasıklarımda hafif ağrılar hissediyorum toplanma gibi ama hayatımda hiç yaşamamış bir his değil yani o yüzden bebek değildir
Hilallllllll miranbeyinmothersi degisik bi hissi var buyudukce daha cok hissedersin belki arada hissediyorsundur farkinda degilsindir
Hiram96 Hilallllllll 14 haftalık olduk bizde hissedebiliyorum ikinci gebeliğim. İlkinde cok geç hissettim 28 haftalıktı 😊çok güzel Bişey yine aynı şeyleri yaşamak