Merhaba kızlar. Ben evde pek çorap falan giyinmem. Sıcağa gelemem pek. Kayınvalidem ve akrabaları her gördüğünde “corapsız gezme şişersin, üsütürsün, doğumun zor olucak” gibi gibi şeyler söylüyorlar. Sinir oluyorum. Sizce doğruluk payı var mı ?? İyice sinir olmaya başlıyorum, giyeceğim varsa bile giymiyorum 😂🤣