Ebruskahh Kızlar öğretmenim idari izindeyim 32.haftama girince çalışmayı düşünmüyorum 32 de çalışamaz mı almam gerekiyor
Hanim90 Ebruskahh evet tam gününde gidin bazı idareciler sorun çıkarabiliyormus. Ben de burda okumuştum o yüzden tam 32+0 da çalışabilir raporumu aldım