Ben sancısız hastaneye gittim artık 40+3 olmuştu, nst de kalp atışları zayıflamış olarak çıkınca yatış verildi. Ben normal doğurmayı çok istediğim için hiç bir belirti ve hiç açıklık olmadığı için suni sancı takıldı. ilk paket takıldı hemşireler gitti geldi kontrol etti bende hiç bir sancı belirtisi yok, gittiler geldiler arttırdılar her odadan bağırma sesleri biz ailecek sohbet edip gülüşüyoruz böyle böyle 6 saat geçti sonuncu paketin ortasında yavaş yavaş vurmaya başladı sonra şiddetlendi ve gerçekten berbattı bir ara eşime bile saydırıyordum 😁 istifra etmeye başladım doktorum sevindi hatta kusmak açılma belirtisiymiş aşağı inildi kontrol edildi hiç açılma yok mecburi sezaryen oldum.