Aysenur_ canımm ztn randevusuz gitmek sıkıntılı degil mi ne kdr bekleyeceğini bile bilmiyorsun bir cok hastane aşırı yoğun randevu saati bile değişebiliyor özellikle kadın doğumcuda tam sıkıntı acil Doğum geliyordur sürekli ben özel muayene gitmeme rağmen ordan ayrılmadan yeni randevumu alıp çıkıyorum.