Meraba kızlar ben yeni uyeyim araniza yeni geldim 😊 bebek çok istiyorduk ve bu ay klomen ve çatlatma iğnesi vuruldum son adet tarihimde 29 kasım iki gün önce adetime daha on gün varken idrar testi yaptım ve ikinci çizgiyi çok silik bir şekilde gördüm ve dün tam net olsun diye kan tahlili yaptırdım ve betam 17.64 cıktı şuan adetime tam 7 8 gun var hamile olma ihtimalim nasıl sizce 5 gündür kasıklarıma ağrılar giriyo bıçak sipleniyo gibi çok istiyorum gebe olmayı sizler ne dersiniz bu değerlerle alakalı şimdiden teşekkürler