Bende 26+2 yim aşı olmadım ve covide yakalanmaktan çok korkuyorum aşı olup olmama konusunda çok kararsızım evdeyim dışarı çıkmamaya çalışıyorum çıkarsam da maskemi hiç çıkarmıyorum dezenfektanımı yanımdan hiç ayırmıyorum Allahım şifa versin inşallah canım umarım en hafif şekilde atlatırsın sende 🤲Allah hepimizin yardımcısı olsun bizleri korusun inşallah evlatlarımızı sağ salim kucağımıza alalım sağlıkla inşallah 🤲