Oznur28 Merhabalar kızlar biraz önce yataktan kalktım birden ılık biseyler geldi gibi hissettim tuvalete gittim baktım iç camasirin baya bi ıslanmıştı peçete ile kendimi sildiğimde hafif kahverengi arada kan rengi de vardı bu arada 39 haftaligim
MucizemE Oznur28 genelde bu tarz gelen akıntı belirtileri nişan oluyor doktorum kahverengi pembe veya kırmızı sümüksü yapıda akıntı gelirse nişandır hemen gel dedi emin olmak istiyorsun internete yaz canım görüntüleri var
Hacer8601 Oznur28 nisandir canım internetten bak şekline.benden de geldi 5 gün önce.3 gün boyunca geldi.ama sancı belinden kasığına doğru girerse gel dedi.cuma sezeryan olacam
Asrinbaby Oznur28 nisandır cnm benim 1 haftadan fazla oldu geldi leke gibi sonra devamı olmadi sancin ve suyun gelmediği sürece sorun yok dedi doktorum. Öğlen gidicem bende 39 oldum bugün dün gece sancidan uyuyamadım su anda sanci yok ama hayret 😂
Nebiyeee Oznur28 bence geldi canim dün muayenem vardi 38+4 düm doktor suyun gelirse kanama ya da farkli renkte bisey gelirse hemen gel dedi dogum belirtisi
Oznur28 Nebiyeee teşekkür ederim canım ya çok tedirgin oldum ne zaman doğurcam diye bekliyodum bunu görünce bi tedirgin oldum 😐😐
Oznur28 MucizemE teşekkür ederim canım evet dediğin gibi baktım ama herkeste farklı olabiliyormuş ara ara adet sancısı giriyor belimden kasıklarıma doğru sıklaşınca gideceğim doktora
Oznur28 Hastaneye geldim 3 cm açıklık varmış sancılarım giderek artıyor korkumdan ağladım dua edin nolur bana
Oznur28 busrasafak amin canım inşallah sancı gelince dayanılmaz oluyor sancı yokken iyi acaba sabaha kadar acilma tam olur mu