Ezoanne Bana akıl lazım.. şu sepet beşiklere bayılıyorum ama hep anne yanının daha kullanışlı olduğunu duyuyorum sizler ne aldınız ne düşünüyorsunuz nereden ne almalıyım
Zeysezer Ezoanne bende öyle istiyordum ama en fazla 6 ay kullanabilirsiniz hareket etmeye başlayınca zor olur dedi satan adam. Park yatak aldım
Didemmmmm Ezoanne bende çok beğeniyordum ama kullanan arkadaşlarım anne yanı yatakların daha kullanışlı olduğunu söyledi. Kiwi marka anne yanı yatağı aldım
2anneoluyorum Ezoanne ben de sepet almıştım sadece süs olarak kaldı hiç kullanisli dil satmıştım hemen 😀 şimdi ikinciye hamileyim şuan için hicbirsey almadım cinsiyet falan öğreneyim küçük beşikler oluyor sallana bilen onlardan alırım bı tane yeter
Elif7221 Ezoanne ayy bende az önce aynen böyle bir post attim fikir istemek için bende aşırı kararsizim 🤗
Bebek_bekleyen2 Anne yanı kesinlikle normal beşiğimizin kenarını çıkarıp anne yanı yaptım iyiki yapmışım diyorum kızım okadar rahat uyuyor ki uykusu bile düzene girdi
Esrakurtoglu96 Ezoanne ben park yatak aldım canım, her gittiğim yere götüreyim diye, daha konforlu bence hem diğer beşikler daha pahalı
Olalaaaa Bende hem sepet beşik hem baby me anne yanı beşik var. Sepet beşiği gündüzleri salonda kullanıyorum. Eğil doğrul çok Zor oluyor. Anne yanı beşikle direk yattığın yerden alıp kontrol edebiliyorsun. Kesinlikle anne yanı alınmalı