Ebrumali Okb hastasıyım gebeligimi öğrenince içmeyi bıraktım bir haftaya doğum yapicam doğumdan sonra tekrar içsem süte gecer mi anafranil kullanıyorum aranızda benim gibi durumda olan var mı hastaligim nuks etti