melekkk7 Merhaba tatlı anneler 🥰 21 haftalık gebeyim. Bugün uzanırken bir anda sol mememden bir sıvı akıntısı olmuş. Nedeni ne olabilir ?
humasultan3443 melekkk7 ben de şurda bekleyeyim canım benim de 30. Haftamda oldu biraz bakındım zararsız diyorlar ve sıktırmamak lazımmış doktoruma sorucam cuma günü erken doğum riski vs diyen var korktum açıkçası
EczSinemltnlk melekkk7 merhabalar,detaylı bilgiyi makaleden ekledim 😊 Kolostrum, bir diğer adıyla da “Ağız sütü” olarak ifade edilen gebelikte gelen ilk süttür. Kolostrumun içeriği henüz gebelik döneminde anne vücudu tarafından hazırlanmaya başlar.
seymaaa123 Doktor Banu çiftçinin kitabında okumuştum 18. Haftadan sonra göğüsten süt benzeri sıvı gelmesi normalmiş 17. Haftada benden de gelmişti ☺️