TubaaTacinik Merhaba arkadaşlar bende sürekli Doğum hikayelerini okuyanlardandım ☺️ Dün 13.00 da ameliyat saatimdi.. hiç heyecanlı gibi değildim inanamıyordum sanki hala 🤣🤦🏻♀️ Takiiii sedye gelene kadar. Sedyeyle bindim ameliyathaneye gidene kadar kalbim farklı atmaya başlamıştı bile 🤦🏻♀️ Neyse ortamdaki insanlar çok iyiydi dr zaten mükemmeldi spinal anestezimi oldum damar yolum açıldı bende tık YÖK herşey çok güzel 👍🏻 ameliyat başladı bende bir mide bulantısı anlatamam 🙄 neyse kuzum daha yukarıda olduğu için zor çıkarttılar çok hırpalandık belim kopuyor zannettim ağlamaya başladım hemen uyuttular gerisini hatırlamıyorum. Odaya geldiğimde yeni yeni ayıldım ama arkadaşlar onu gördüğüm an paha biçilemezzz ❤️❤️❤️ Rabbim herkesi sağ sağlimm yavrusuna kavuştursun evet biraz ağrılı ve sancılı ama geçmeyecek bişi değil suan yanımda kuzu gibi uyuyor 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Hepinizi Allah kurtarsın 😘😘😘
deletedmom734 TubaaTacinik canım Allah analı babalı büyütsün... şimdi nasılsın sezeryan dikişi ağrısı süt gelmesi vs hakkındada bilgi verebilirmisin rica etsem Allah bebeğini sana bağışlasın
Nisanurr Canım benim hayırlı olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin kokusunu eksik ettirmesin Rabbim 🙏🍼👶💞