Ben kullanıyorum canım ve evet morluk bazen oluyor bazen olmuyor. Ben de anlayamadım morluğun nedenini. Bazen vurunca ovaliyordu eşim, o yüzden morarıyor da olabilir. Çünkü son zamanlarda yanıyor diye ovalatmiyorum, morarmıyor. Ya da bazen vurmayı beceremiyoruz damara falan denk geliyor. Çözemedim yani tam olarak 😂 ama endişe etme diyebilirim. Herkesin morarıyor.