Merhaba anneler 24+4 haftalık hamileyim geçen hafta kontrol için Ankara’ya gittim 6 tüp kan aldılar kan sonuçlarımin hepsi çıktı AIDS çıkmadı pozitif gözüktüğü için gizli gozukuyormuş sistemde böyle bir durumla karşılaşan var mı AIDS olabilir miyim sizce Mayıs’ta aynı test yapılmış negatif çıkmış napicam anlamadim