Simgeyuca benimde öyleydi canım o haftalarda. Migren problemim var bide. Tansiyonuna bak yüksek ya da düşük olabilir. Doktoruna sor. Hamilelikte minoset kullanılıyor. Ama sen yine de doktoruna sormadan ilac kullanma derim. Ilık duş al. Karanlık odada dinlemeye çalış. Geçmiyorsa doktora git istersen canım.