Duygu0621 Kızlar 19+4 hamileyim , bazen tuvalete çıktığımda çişimi yapana kadar kasıklarıma ağrı giriyor çok . Bazen gülerken öksürürken ağrıyor . Bazen de çişimin az olmasına rağmen çook tutmuşum gibi ağrıyor Sizde bu durumu yaşayan var mı acaba normal mi ?
Busra6034 Duygu0621 bende 15 haftalık gebeyim bende de çok oluyor araştırdım normal diyorlar bebek rahime yerleştiginde olabiliyormuş
Ayse254 Duygu0621 aynı ben hatta çok yüksek sesle konuşursam bile kasıklarım etkileniyor ya da otururken biraz ani kalkarsam falan ben kendimde enfeksiyondan şüpheleniyorum akıntım sarı 🤷🏻♀️
123_Ayse Duygu0621 Bende 19+2 hamileyim belirtilerin hepsi bendede var 18. Haftamdan başladı ve çok rahatsız oluyorum dün doktora gittim enfeksiyon olabilir dedi tahlil verdim temiz çıktı neden böyle oluyor bilemiyorum 🤷🏻♀️
Yasemin_29 Bende daha dün doktoruma aynı şeyi sordum yorulduğunda ve tuvaletin geldiğinde oluyorsa sıkıntı yok dedi
Duygu0621 Yasemin_29 evet benimde öyle sadece tuvaletim geldiğinde bide ayakta fazla durursam sğrıyor , oh yalnız değilmşşim
Duygu0621 123_Ayse rahim büyüyor bebek büyüyor eşi büyüyor acaba ondan mı diyorum , enfeksiyon yok bende de
123_Ayse Duygu0621 Olabilir baskı yapıyormuş idrar torbasına gece uyuyamıyorum artık sürekli kalkıyorum birşey içmesemde sürekli sıkışıyorum sizdede öyle oluyormu
Duygu0621 123_Ayse evet bende öyleyim , özellikle uyumadan 1-2 saat önce hiç bişey içmiyordum ama yinede geliyordu . Bende madem içmesemde geliyor diyorum içiyorum ne yapayım bu günlerde geçicek inşallah 🥰
123_Ayse Duygu0621 Bende tam olarak böyle oldum😂😂baktım su içsemde içmesinde aynı uyumadan önce bile içiyorum demek bizim haftalarımızda normal bir durum