Minikkusummmm 7+5 günlük hamileyim ama mide bulantım yok bu normal mi? Sanki herkes bulantı yaşıyor gibi düşünüyorum
Emel123 Minikkusummmm bu dünyadaki şanslı insanlardansın. Günlerce hastanelerde yattım o bulantılardan. Kolumda serumlar…. Ölmek istediğim, karnımdaki sabiye lanetler yağdırdığım çaresiz günlerdi. Şükürler olsun geçti ve yavrum kucağımda 💜
Valide Minikkusummmm 24. Haftamda ikizlerime hamileyim bulantı hiç yaşamadım, ara ara bazı kokulardan tiksinmem oldu o kadar 💋
Simgeyuca Ben 12 haftalık oldum çok nadir görülen bulantılar yaşadım herkesin bünyesi farklı olmayabiliyor annem bana hamileyken de hiç bulantı yaşamamış bence çok büyük bir şans kafaya takılacak birşey olduğunu düşünmüyorum
Minikkusummmm Emel123 rabbim bebeğini sağlıkla büyütmeyi nasip etsin her daim inşallah. Böyle zor zamanlar atlattoğınız için üzüldüm.
Minikkusummmm mhbbbera teşekkürler ama işte şey diye bişi duydum bulantı sağlıklı olduğunun işaretymiş
Ema5 Minikkusummmm 7+2den bildiriyorum, hiç bulantım olmadığı gibi iştahım da çok açık 🤭😁 ben de herkesin çok farklı belirtiler yaşadığını düşünüyorum
Minikkusummmm Ema5 yaa şey diye bişi duydum bulantısı olanların gebelikleri sağlıklı olduğunı işaret ediyormuş