Kiymetyakuttt43 Merhaba hanımlar ben 5 ay önce 3 aylık erkek Bebeğimi kaybettim kalp atışlarının olmadığını öğrendim toparlanmam biraz güç oldu yaşım daha küçük olduğu için şimdi tekrar şüphelerim var ilk gebeligimde olduğu gibi kasıkta batmalar ağrı göğüslerimde ağrı ve aşırı derece de halsizlik fakat regl olmama 5 6 günüm var test yaptım bu Sabah bir çizgi net digerinde beyaz renk cizgi var acaba testin kendisinde mi var varsa belki evleneli yüzüncü test yapısım ilk defa gördüm yardımci olurmusunuz
KemalFatosPolat Kiymetyakuttt43 canım daha regline warmış belki ondan çıkmadı reglini iki gün geçe yine yap oo zmn kesin sonuç alırsın inş🤗
Mavi1 Kiymetyakuttt43 biraz aklından çıkar, gebeliğe yorma bırak regl dönemin geçsin, süpriz olur hem varsada yapma daha bence
Bisaniye Kiymetyakuttt43 Rabbim hayırlı zamanda nasip etsin inşallah. Başınız sağ olsun çok zor biliyorum ama kafanıza takmamaya çalışın çünkü diğer türlü insanın psikolojisi alt üst oluyor
Kiymetyakuttt43 Mavi1 aklımdan çıkaramiyorum işte çalışıyorum kafam hep hamilemiyim degilmiyim sorulariyla doldu taştı hayırlısı neyse o olsun hakkımızda