secoz hiç bir sorun olmaz hatta doğumun daha kolay olur eski kadınlar nasıl evlerde kolayca normal doğum yapıyordu alaturka tuvalet kullanıp yere bağdaş kurup yemek yiyerek bulaşıkları bile yere çömelip yıkayarak çamaşırları yerde yıkayarak. O nedenle iyi olur. Tabii ki doğum şeklini öngörmek mümkün değil ama sezaryen olursa doğumdan sonra siz birazcık zorlar.